Μια τουριστική ιστοσελίδα για τον τουρισμό του μέλλοντος.
Ο τουρισμός αλλάζει και τα βιωματικά ταξίδια (Experiential Travel) κερδίζουν καθημερινά όλο και περισσότερους, μια και δίνουν ευκαιρία στους ανθρώπους να βιώσουν μια χώρα, μια πόλη η ένα συγκεκριμένο μέρος, συμμετέχοντας ενεργά και ουσιαστικά στην ιστορία, τους ανθρώπους, τον πολιτισμό, το φαγητό και το περιβάλλον.
Η περιοχή του Αμαρίου είναι η ατόφια Κρήτη που είναι ανοιχτή και ιδανική να την γνωρίσουν οι επισκέπτες και να χαρούν εμπειρίες μοναδικές και αυθεντικές στην ρίζα του Ψηλορείτη.
Με στόχο να προωθήσουμε το χωριό και γενικότερα την περιοχή σαν τουριστικό προορισμό, με σεβασμό στην παράδοση, τους ανθρώπους και την φύση, δημιουργήσαμε το βασικό εργαλείο προσέλκυσης επισκεπτών που είναι μία ιστοσελίδα, σχεδιασμένη ειδικά γι’ αυτό το σκοπό. Παράλληλα δημιουργήθηκαν και όλα τα άλλα απαραίτητα εργαλεία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το Instagram και το YouTube.
Η ιστοσελίδα περιλαμβάνει 48 σελίδες σε δύο γλώσσες, πάνω από 400 επεξεργασμένες φωτογραφίες, 16 χάρτες με το που βρίσκεται το χωριό, τις αποστάσεις από τα αξιοθέατα, τα αεροδρόμια κ τα λιμάνια, 9 βίντεο με θέμα το χωριό από διάφορες εκπομπές ΜΜΕ, live σύνδεση με 2 κάμερες, μια μέσα στο χωριό κ μία πανοραμική από το Πετροχώρι με φόντο τον Ψηλορείτη, αυτόματη ανανέωση του καιρού και σύνδεση για ακριβείς πληροφορίες, ορειβατικές και περιπατητικές διαδρομές με εκκίνηση από το χωριό, σε σύνδεση με τα πιο γνωστά ορειβατικά applications ώστε να μπορεί κάποιος να ακολουθήσει την διαδρομή ακριβώς, 31 Βότανα και φυτά του τόπου, δωρεάν παρουσίαση των επιχειρήσεων του χωριού και πολλά συγκεντρωμένα χρήσιμα στοιχεία για τον επισκέπτη, για το πως μπορεί κανείς να έρθει, που να μείνει, και που να χαρεί τα φαγητά και το ποτά του χωριού.
Βασικό κομμάτι της ιστοσελίδας αποτελεί η ιστορία του χωριού, η παρουσία της μητρόπολης, οι αγώνες του αλλά και οι επιφανείς του.
Αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου πλάνου τουριστικής προώθησης που εκπονήθηκε και επικοινωνηθηκε στους χωριανούς από τον Μανώλη Λέκκα, και ο οποίος χρηματοδότησε την τεχνική υποδομή και αφιέρωσε πολύ προσωπικό χρόνο, αφιλοκερδώς, για να σχεδιάσει και επεξεργαστεί το νέο λογότυπο του χωριού και το απαραίτητο υλικό. Υλικό που στην πλειοψηφία του είναι δημιουργία των ανθρώπων που ζουν και αγαπούν το χωριό.
Η διάθεση του είναι να γίνει πηγή έμπνευσης για αντίστοιχες πρωτοβουλίες, και για τα αλλά χωριά της περιοχής. Ο ίδιος δήλωσε ότι είναι ανοιχτός να μοιραστεί την εμπειρία αλλά και την υποδομή (αφιλοκερδώς φυσικά) και να συνεργαστεί και υποστηρίξει όσους θα θέλαν να κάνουν κάτι αντίστοιχο.
Επόμενος στόχος, έχοντας κάνει ήδη το πρώτο βήμα, είναι να βρεθούν χορηγοί στην Ελλάδα και το εξωτερικό για να βελτιωθεί η υποδομή και να σηματοδοτηθούν καλύτερα τα μονοπάτια πάνω στο βουνό και στην γύρω περιοχή. Το όραμα είναι να γίνει ο Φουρφούρας και η κοιλάδα του Αμαρίου κάτι αντίστοιχο όπως τα Ζαγοροχώρια, τα χωριά του Μενάλου και, γιατί όχι, και το Cinque Terre της Ιταλίας.
Η συνεργασία με τον Δήμο Αμαρίου, τον Πολιτιστικό Σύλλογο Φουρφουρά, την Μητρόπολη, τον Σύλλογο Φουρφουριανων Αθήνας, της Ομοσπονδίας αλλά όλων των ιδιωτών εθελοντών είναι απολύτως απαραίτητη για ένα τόσο φιλόδοξο στόχο.
Ο Μανώλης Λέκκας έχει και τους δύο γονείς απ’ το Φουρφουρά και είναι στέλεχος επιχειρήσεων με θέσεις όπως του Διευθύνοντα Συμβούλου στην Wella και τον τηλεοπτικό σταθμό Alpha και τα τελευταία χρόνια εργάζεται στην εταιρεία Henkel στο Αμβούργο. Το email του είναι manolis.lekkas@me.com.
ΛΕΚΚΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ