(Πηγή : CRETAN LINES http://www.cretanlines.gr/)
Πέμπτη, 10 Οκτωβρίου 2012
Από τον κ.Πολοπετράκη Κων/νο, Μέλος του Δ.Σ. της CRETAN LINES
ΘΕΜΑ : ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΛΟΙΟΥ ΕΛΛΗ Τ.
Από την 21-7-2012 μέχρι την 22-9-2012, δηλαδή μέσα σε 60 ημερολογιακές ημέρες, το πλοίο ΕΛΛΗ Τ, της CRETAN LINES, πραγματοποίησε συνολικά 73 δρομολόγια, 37 ΡΕΘΥΜΝΟ – ΠΕΙΡΑΙΑ και 36 ΠΕΙΡΑΙΑ – ΡΕΘΥΜΝΟ.
Το παραπάνω χρονικό διάστημα μετακινήθηκαν :
- 36.060 Επιβάτες και εισπράχθηκαν 1.170.000 ευρώ
- 4.190 Ι.Χ. και εισπράχθηκαν 282,000 ευρώ
- 1.550 δίκυκλα και εισπράχθηκαν 28.000 ευρώ
- 1.700 φορτηγά και εισπράχθηκαν 403.000 ευρώ
Το σύνολο λοιπόν των εισπράξεων από το μεταφορικό έργο του ΕΛΛΗ Τ της CRETAN LINESανέρχεται, τους παραπάνω μήνες σε 1.950.000 ευρώ και αντιστοιχεί σε 26.750 ευρώ ανά μια διαδρομή κατά μέσο όρο. (1.Διαδρομή: ΡΕΘΥΜΝΟ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ ή ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΡΕΘΥΜΝΟ).
Πρέπει να σημειωθεί ότι το μεταφορικό έργο το παραπάνω διάστημα είναι μειωμένο τουλάχιστον 30% λόγω της μη έγκαιρης ενημέρωσης των πρακτορείων έκδοσης εισιτηρίων ανά την Ελλάδα και κατά συνέπεια του επιβατικού κοινού.
Συνάγεται ότι το ΕΛΛΗ Τ μεταφέρει ανά δρομολόγιο κατά μέσο όρο :
494 Επιβάτες, 57 Ι.Χ., 21 Δίκυκλα, 23 Αυτοκίνητα
Το παραπάνω χρονικό διάστημα στο πλοίο εργάζονται κατά μέσο όρο 80 άτομα (πλήρωμα) και οι αμοιβές τους μαζί με τις επιβαρύνσεις πάσης μορφής, ανέρχονται σε 700.000 ευρώ.
Τα καύσιμα (fuel – diesel– λιπαντικά), 800.000 ευρώ.
Η συντήρηση – Ασφάλειες και τα γενικά έξοδα του πλοίου ανέρχονται σε 150.000 ευρώ.
Το σύνολο λοιπόν των πληρωμών για το μεταφορικό έργο του ΕΛΛΗ Τ, ανέρχεται το παραπάνω χρονικό διάστημα, σε 1.650.000 ευρώ.
Τα παραπάνω κέρδη (Διαφορά εισπράξεων – πληρωμών ) των 300.000 ευρώ από την εκμετάλλευση του πλοίου, είναι θεωρώ επιτυχία της CRETAN LINES παρά τις αντιξοότητες και τις καθυστερήσεις από 1ηςΙουνίου μέχρι τις 21 Ιουλίου που το πλοίο ξεκίνησε τα δρομολόγιά του.
Η καθυστέρηση των δρομολογίων του ΕΛΛΗ Τ, για 50 ημέρες (από 1ης Ιουνίου μέχρι 20ης Ιουλίου), είχε ως αποτέλεσμα η εταιρεία να έχει διαφυγόντα κέρδη της τάξεως του 1 εκ.ευρώ.
Η γραμμή ΡΕΘΥΜΝΟ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΡΕΘΥΜΝΟ, είναι κερδοφόρα τους καλοκαιρινούς μήνες (ΜΑΙΟ ως ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ), 1.900.000 ευρώ εν αντιθέσει με τους υπόλοιπους μήνες του έτους που η γραμμή πραγματοποιεί ζημιές -600.000 ευρώ.
Με την προϋπόθεση ότι όλα θα πάνε σύμφωνα με τα προγραμματισθέντα και αποκατασταθεί η ζημιά, εκτιμάται ότι το πλοίο θα πραγματοποιήσει μέχρι το τέλος του έτους, 42 δρομολόγια και προβλέπεται να μετακινηθούν :
9.400 επιβάτες, 3.000 οχήματα (Ι.Χ.&Δίκυκλα) και 700 φορτηγά.
Από το παραπάνω μεταφορικό έργο προβλέπεται να εισπραχθούν 700.000 ευρώ.
Τα προβλεπόμενα έξοδα του ΕΛΛΗ Τ υπολογίζονται σε :
- 350.000 Αμοιβές πληρώματος 3 μηνών
- 450.000 καύσιμα – λιπαντικά 3 μηνών
- 150.000 γενικά έξοδα πλοίου 3 μηνών
Διαφορά εισπράξεων – πληρωμών : – 250.000 ευρώ.
Αυτό είναι λογικό γιατί συμπεριλαμβάνει και λειτουργικά έξοδα των ημερών που το πλοίο θα επισκευάζεται και δεν θα πραγματοποιούνται έσοδα.
Σήμερα 10-10-2012, η εταιρεία έχει τις παρακάτω υποχρεώσεις:
- 700.000 ευρώ στην Εθνική Τράπεζα
- 700.000 ευρώ Υπόλοιπο αμοιβών εργαζομένων
- 150.000 ευρώ υπόλοιπο άτοκου δανείου
- 250.000 ευρώ υπόλοιπο επισκευών πλοίου
- 250.000 ευρώ υπόλοιπο εξόδων ξηράς, γραφείων κλπ
- 2.050.000 ευρώ Συνολικές υποχρεώσεις εταιρείας
Το υπόλοιπο των απαιτήσεων από φορτηγά Δ.Χ. 100.000 ευρώ
Η απαιτούμενη λοιπόν χρηματοδότηση ανέρχεται σε 1.950.000 ευρώ
Οι παραπάνω υποχρεώσεις των δόσεων στην Εθνική Τράπεζα, έχει συμφωνηθεί με τον πρώην ιδιοκτήτη του ΕΛΛΗ Τ, όπως αναφέρθηκε από τον Πρόεδρο να μεταφερθούν στους τελευταίους μήνες του 2013, με την προϋπόθεση της αποδοχής της συμφωνίας από την Εθνική Τράπεζα, καθώς επίσης και να εκπέσουν από το Συνολικό ποσό του Δανείου των 2.400.000 ευρώ, 200.000 ευρώ.
Το υπόλοιπο λοιπόν που απομένει μετά την μεταφορά των 800.000 ευρώ, είναι 1.150.000 ευρώ, που κατά την γνώμη μου είναι εύκολο να συγκεντρωθεί από έναν ολόκληρο Νομό.
Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι οι λάθος κινήσεις τον Μάρτιο, η δίμηνη καθυστέρηση και η ζημιά τον Σεπτέμβριο είναι οι αιτίες που η CRETAN LINES έχει πρόβλημα σήμερα.
Τα επόμενα πέντε χρόνια αν εμείς, το Δ.Σ. της εταιρείας, εφαρμόζει το καταστατικό που έχουμε ψηφίσει, αν εσείς βοηθήσετε και αν μετατεθούν οι δόσεις στην Εθνική Τράπεζα, τότε η απαιτούμενη χρηματοδότηση της CRETAN LINES ανέρχεται:
- Για το έτος 2012 σε 900.000 ευρώ &
- Για το έτος 2013 σε 1.100.000 ευρώ.
Τα επόμενα χρόνια η CRETAN LINES θα πραγματοποιεί κέρδη :
* 1.000.000 ευρώ το έτος 2014
* 1.100.000 ευρώ το έτος 2015
* 1.150.000 ευρώ το έτος 2016
Ζητούμε λοιπόν να βοηθήσετε όλοι την προσπάθειά μας και να συμβάλετε οικονομικά για να συμπληρωθεί το παραπάνω ποσό, σε αντίθετη περίπτωση είναι αμφίβολη η συνέχισή της λειτουργίας του Συνεταιρισμού μας.
Εμείς, η CRETAN LINES με τα 2.500 μέλη μας, σπάσαμε τον ακτοπλοϊκό αποκλεισμό καιφέραμε πλοίο στο Ρέθυμνο.
Είναι χρέος μας να γίνουμε περισσότεροι και όλοι μαζί, ενεργά και ουσιαστικά, να συμβάλουμε ώστε να παραμείνει το πλοίο στο