Σύλλογος Μοναστηρακιανών Ρεθύμνης <<Το Πάνακρον >>

Γεννήσεις

–          Η Αγλαΐα Γιαννουλάκη , εγγονή της Αγλαΐας και ο Νίκος Παυλής απέκτησαν αγόρι στις 8/3/2017

–          Ο Γιώργης Καμηλάκης του Εμμ. Και η Νίκη Σαυρουλιδάκη , απέκτησαν κορίτσι στις 10/4/2017.

Το Δ.Σ τους εύχεται να τους ζήσουν.

Βάπτιση

Ο Ιδομενέας Καμηλάκης του Εμμ. Και η σύζυγος του Ελένη Χατζηδάκη βάφτισαν τα παιδιά τους στις 14/5/2017 και τα ονόμασαν Χαρίκλεια και Μανώλη .

Το Δ.Σ εύχεται να ζήσουν οι νεοφώτιστοι .

Θάνατος

Ο Γιώργης Μανουσογιάννης σύζυγος της Μαρίας Βαρούχα , πέθανε και Κηδεύτηκε στην Αθήνα στις 11/4/2017.

Το Δ.Σ εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια

Δωρεά

Η Ελευθερία Δασκαλάκη έδωσε το ποσών των 50 ευρώ στην μνήμη του συζύγου της Αντωνίου , των γονέων της Νικολάου και Ελένης και των αδελφών της Δημοκρίτου και Δημητρίου .

Το Δ.Σ ευχαριστεί . Μακαρία των νεκρών της.

Εκδρομή Συλλόγου στα Τζουμέρκα

Το τριήμερο της πρωτομαγιάς 29/4/ – 1/5/2017 πραγματοποίησε ο Σύλλογος εκδρομή στα Τζουμέρκα . Με πολύ διάθεση , ομάδα χωριανών και φίλων του χωριού , κατευθύνθηκαν στην πανέμορφη αυτή περιοχή της Ηπείρου . Αρκετά νωρίς το πρωί της 29ης Απριλίου το πούλμαν ξεκίνησε διά μέσου της γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου . Ο πρόεδρος του Συλλόγου Δημήτρης Καβρουλάκης καλωσόρισε τους εκδρομείς. Η εκδρομή ξεκίνησε με το ¨ Χριστός Ανέστη .. στο πούλμαν και στην συνέχεια δόθηκαν οι κατευθυντήριες γραμμές γύρο από το πρόγραμμα της εκδρομής . Η ξενάγηση γινόταν μέσα στο πούλμαν για τα μέρη που περνάγαμε και τα μέρη που θα επισκεπτόμασταν . Η αρχή έγινε από τον πρόεδρο που ανέφερε αρκετά στοιχειά γύρο από την γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου . Την σκυτάλη ανέλαβε ένα σπουδαίο μέλλος του Συλλόγου , μια διαχρονική αξία του χωριού , ο εκπαιδευτικός Γιάννης Αλεξανδράκης . Δεν άφησε τίποτα που να μην το σχολίασε ιστορικά και λαογραφικά σε όλα τα σημεία της διαδρομής . Η πρώτη ημέρα μας βρήκε στο πανέμορφο χωριό Καταρράκτης με το υπερθέαμα των δίδυμων καταρρακτών . Εκεί μας βρήκε μια ευχάριστη έκπληξη . Ο Κυριάκος Κυριακάκης έχοντας τα γενέθλια του , κέρασε με καλούδια όλους τους εκδρομείς , φτιαγμένα από την σύζυγο του Μαρία . Ακολούθως επισπευτήκαμε το σπήλαιο της Ανεμότρυπας , λίγο πριν τα Πράματα. Αργά το απόγευμα καταλήξαμε στο ξενοδοχείο ¨Ανάβασης.. έξω από τα Πράματα , με δείπνο στο ξενοδοχείο . Την δεύτερη μέρα κατευθυνθήκαμε προς την μονή Κηπίνας. Το μοναστήρι κτίστηκε το 1212 μ.χ αφιερωμένο την κοίμηση της Θεοτόκου είναι κτισμένο σε λαξευμένο βράχο , με πρόσβαση από ξύλινη γέφυρα που ανέβαινε με μοχλό από τους μοναχούς , αποτρέποντας τους επιδρομείς . Στην συνέχεια επισπευτήκαμε και βαδίσαμε  το μονοπάτι της Κουϊάς . Το μεγαλείο της φύσης . Ακλούθησε επίσκεψη στο χωριό Καλαρρύτες στα γραφικά σοκάκια , την πλατεία με τα παραδοσιακά μαγαζάκια , τους ξενώνες και την εκκλησία του Αγίου Νικολάου . Ακολούθως μεταβήκαμε στο Συρράκο αφού το πούλμαν μας άφησε έξω από το χωριό και με ποδαρόδρομο 15 – 20 περίπου λεπτών απολαύσαμε ένα πανέμορφο μεσαιωνικό χωριό , με καλοδιατηρημένα σπίτια ωραίους ξενώνες και ωραία πλατεία. Η εκκλησία του Αγίου Νικόλαου κλειστή όπως και στους Καλαρρύτες . Επισπευτήκαμε το μουσείο του ποιητή Κ Κρυστάλλη , με σπουδαία ξενάγηση από ένα παθιασμένο ξεναγό τον Κώστα Γαλάνη . Το μεσημέρι μας βρήκε στην πλατεία του χωριού σε ταβέρνα . Τα ο στίγμα της Κρήτης το αφήσαμε με τραγούδια της τάβλας και ριζίτικα . Ένα αυτοσχέδιο ποίημα – τραγούδι από τον Κυριάκο Κυριακάκη στον εξαίρετο ξεναγό Κώστα Γαλάνη , τραγουδήθηκε σε σκοπό « διγενή ακρίτα » ξεσηκώνοντας την πλατεία και τους κατοίκους του χωριού με πολύ συγκίνηση . Οδεύοντας προς το ξενοδοχείο επισπευτήκαμε το ιστορικό γεφύρι της Πλάκας . Εκτός την ξενάγηση του προέδρου έκανε η γεωργία Κυριακάκη – Αναστασάκη . Γύρω από τα ιστορικά δρώμενα των περιοχών που επισπευτήκαμε έκανε σπουδαία ιστορική αναφορά με την ματιά το διπλωμάτη – πρέσβη , ο χωριανός Γιάννης Νεονάκης . Την τρίτη ημέρα κατευθυνθήκαμε στο ιστορικό γεφύρι της Άρτας επισκεφτήκαμε το μουσείο του γεφυριού και μετά την ξενάγηση κάναμε βόλτα στην ακροποταμιά . Κατευθυνθήκαμε προς την παναγία Παρηγορήτρια , που όμως ήταν κλειστή ευτυχώς που είχε γίνει σπουδαία αναφορά μέσα στο πούλμαν από την εξαίρετη επιστήμονα κυρία Ευγενία Χαραλαμποπούλου , φίλη της Γεωργίας Κυριακάκη , για την Παναγία Παρηγορήτρια , την Αγία Θεοδώρα . Το μεσημέρι της επιστροφής μας βρήκε σε ταβέρνα στην πανέμορφη περιοχή Μπόγρη γύρω από την λίμνη Τριχωνίδα . Στην επιστροφή δεν εξέλειπαν τα κεράσματα μέσα στο πούλμαν , από το ξεκίνημα βέβαια , μέχρι το τέλος .

Η Ελλάδα είναι μια χώρα μαγευτική . Ο γεωφυσικός πλούτος της είναι αξιοζήλευτος . Ο Πρόεδρος του Συλλόγου Δημήτρης Καβρουλάκης ευχαρίστησε όλους τους συμμετέχοντες ο καθένας με την προσωπικότητα του και το λιθαράκι που έβαλε έκτισαν μια εκδρομή υψηλών επαγγελματικών προδιαγραφών . Σε αυτό συνετέλεσε η μεγάλη συμβολή της πρώην προέδρου του Συλλόγου Γεωργίας Κυριακάκη – Αναστασάκη , με την επιλογή του ξενοδοχείου , του πρακτορείου , των χώρων εστίασης κ.λ.π. Ο Πρόεδρος ευχαρίστησε και τα υπόλοιπα μέλη του Δ.Σ που αθόρυβα και διακριτικά συνετέλεσαν στην επιτυχία της εκδρομής . Όλοι ευχηθήκαν να είναι σύντομος ο επόμενος εκδρομικός προορισμός .